tirsdag 7. oktober 2008

Feriebildet vårt i nettutgaven av avisen Arutz Sheva.



Min mann sendte ovenstående bilde til denne avisen, og nå ligger det ute på deres nettutgave. Det er tatt på vår siste ferietur i Israel i februar/mars i år. For å bevise at det er min mann som har tatt det, (hvis noen skulle tvile på det - ha!) sender jeg også med neste bilde, hvor jeg er med! Leiebilen som vi leide i Eilat og kjørte rundt med i ca. 14 dager, ser dere nede til venstre.

Dette er altså Mitzpe Ramon, som ligger på kanten av verdens største erosjonskrater. Du kan lese litt mer om det på et eldre innlegg av meg på Bestemor Aud - bloggen:
http://bestemor-audifarta.blogspot.com/2008/03/mitzpe-ramon.html



Israel er et fantastisk ferieland - fullt av kontraster og alle mulige variasjoner! Utrolig hvor mye forskjellig som kan finnes på et så lite landområde! Jeg unner alle en tur dit!

Øverst til høyre på denne sida er en link til det siste innlegget mitt fra Israelsturen. Når du har åpnet den, kan du få med deg mange smakebiter fra turen vår videre nedover bloggen. God fornøyelse!

Ingen kommentarer: